fredag 18 mars 2016

Hundgården, del tre...

Denna vecka har gått så väldigt fort. Det har såklart med att göra att jag var i Jönköping måndag-tisdag. Jag jobbade fram till lunch idag. Sen körde vi ner till Österlen, jag och doggarna. Mats var redan där. Han har hållit på med hundgården idag. Nu är där utgrävt och fyllt på med makadam. Marken runt om är också iordning nu efter vår nergrävning av jordvärme innan jul. 

Är det något jag riktigt hatar, så är det när det ska grävas. Det blir sån röra och oreda. Man tror aldrig att det kommer att bli nån ordning igen, men som tur är så blir det ju fint i slutändan. Nu hoppas jag att det är slutgrävt på denna tomt på ett bra tag (kommunalt vatten, jag vet). Grannarna tycker väl att vi är tokiga som håller på. Sen vi tog över huset har det verkligen varit full fart här emellanåt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...