tisdag 3 november 2015

Födelsedag...

Den goda pepparbiffen med gorgonzolasås. Mums!!
Idag är man då ett år äldre. Jag har inte firat min födelsedag precis idag utan det får bli lite mer till helgen istället. En god pepparbiff med delikatesspotatis och gorgonzolasås festade vi dock till det med ikväll. Det stod också en liten vas med blommor i på mitt skrivbord i morse efter att jag varit och hämtat kaffe :-) Min snälla kollega Christina hade varit ute och plockat imorse. Tack för det! Av familjen har jag fått en hotellövernattning med Orups show i Göteborg. Vi har nog inte tillfälle till det innan jul, men i januari får det bli. Det som är bra med Göteborg är ju att det tar bara 2½ timme med bil så är vi där. Ska bli kul :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...