söndag 8 november 2015

En helg med regn och storm...

Vi har varit nere på Österlen hela helgen. I lördags kväll regnade det som bara den. Som tur var så lyckades jag att få Raffe till att ligga inne en stor del av kvällen och natten. Regnet övergick under natten till världens storm. Det får gärna regna, det gör mig inget, men storm...usch! Efter stormen Gudrun fick jag en väldig respekt för storm. Jag tycker det är otäckt. India ligger gärna inne nuförtiden långa stunder, men Raffe vill inte. Han trivs bäst ute, men det är väl typiskt njuffar :-) Chapman trivdes inte heller med att ligga inne när han var ung. Det kom inte förrän han var kring fem år. Då kunde han tänka sig att ligga inne hos oss och ta det lugnt, så det kommer väl för Raffe också om några år.

Jag fick denna duschkräm från Gunnarshög i födelsedagspresent av våra gäster i helgen. Ska bli spännande att prova :-)
Värre hade det varit här hemma tydligen med strömmen. Den försvann enligt Aron nån gång i natt och kom inte tillbaka förrän i eftermiddags. Som tur var så var den tillbaka när vi kom hem idag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...