söndag 29 november 2015

En helg i sjuksängen...

Den här helgen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Vi skulle kört ner till Österlen i fredags och varit där hela helgen och jag skulle satt upp mina ljusstakar och stjärnor och pyntat lite. Av detta blev det ingenting. I fredags kände jag mig lite konstig hela dan på jobbet, men sen när jag kom hem så brakade det löst. Jag fick så ont i magen, riktiga kramper, och sen kan ni bara tänka er vad som hände. Sen har jag legat däckad och bara orkat vara uppe några minuter i taget. Igår började jag äta lite grann och idag har jag orkat vara uppe lite mer, men det är inte klokt vad en maginfluensa kan göra med en. Helt utslagen blir man. Det var länge sen jag var såhär sjuk, kan jag säga. Det blir inget jobb för mig imorgon. Det kommer att ta ett tag innan krafterna är tillbaka.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...