måndag 3 september 2012

Skolstart...

Idag var det så dags att bege sig till Kristianstad igen och till högskolan där. Beskattningsrätt står det på schemat i tio veckor framåt. Idag var det föreläsning mellan kl 9 och 12. Ytterligare två böcker måste beställas, upptäckte jag. Efter föreläsningen körde jag ut till en handelsträdgård som heter Solhaga. Där är så himla mycket fint. Det blev några fler ljung och lite annat smått och gott. I korgen tänkte jag ha äpplen upplagda. Jag ska pynta och göra vår nya uteplats höstfin. Det ska kännas mysigt och hemtrevligt att sätta sig där i badet en mörk kväll. 
Väldigt fin färg på den här bollkryssen.

Chapman blev glad när jag kom hem och släppte ut honom. Jag har börjat klippa honom igen. Det behövs hela tiden, tycker jag. Jag har tagit ett öra och ett framben, om det nu är någon som tycker att han ser lite halvdan ut :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. Inte ser han halvdan ut! Han är bara helt underbar! Precis som vanligt.

Pussscha på honom från mig!

KRAM, Kattie & Gus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...