onsdag 19 september 2012

Försäljningen fortsätter...

Våra försäljningsförsök med Carmen fortsätter. Förra veckan ändrade jag annonsen på Blocket. Dels sänkte vi priset men vi uppmanade även dem som är intresserade av att bli fodervärd att höra av sig. Då plötsligt vaknar folk. I helgen var det en tjej som provade henne och hon var intressad. Till denna helg kommer det ytterligare en eller två att prova henne, men vi lämnar bara bort henne på foder till någon som verkligen har för avsikt att köpa henne om allting känns bra efter två-tre månader. Kanske detta är något som funkar även om inte vi skulle göra så här. Är det nånting vi vill ha så köper vi det direkt, men alla tänker väl inte så. Fortsättning följer...

Idag har det också hänt något extra. Mats har opererat sina ögon för att slippa glasögon, och det var inte den lilla operationen utan det var med linsbyte (!), Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det. Jag skulle aldrig göra det. Allt gick bra och han ser ut som vanligt i ögonen, inte röd eller nånting. Nu ska han ha droppar i ögonen tre ggr/dag i tre veckor och det har jag fått hjälpa honom med idag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...