onsdag 26 september 2012

Lite nytt piggar alltid upp...


Gårdagens inköp
Det finns två affärer som jag ofta gör mina klädinköp i. Den ena är Esprit och den andra är Vero Moda. De har snygga kläder till bra priser, tycker jag. Igår kväll körde jag ner en runda till stan för att jag skulle till Apoteket och då slank jag inom Vero Moda. Det blev ett par byxor och en top. Jag fick lära mig att det heter "coated", den här "oljerocksytan" som byxorna har. De är så himla snygga. Det värsta är bara att kunna hålla in magen när dragkedjan ska dras upp där bak, men sen håller byxorna allting på plats när de väl kommit på :))

Jag blev så uppåt av mina nya kläder så jag började putsa fönster sen när jag kom hem igen (!). Fem st hann jag med. På fredag ska vi äta kräftor här hemma så då får det vara lite iordning här...

1 kommentar:

Pillans sa...

Oj det där lät som ett par väldigt bra byxor , man kanske skulle slå till själv att få in/bort magen är alltid trevligt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...