fredag 7 september 2012

En för tidig födelsedagspresent...??

För ett par veckor sen gjorde vi lite Blocketaffärer. Vi sålde både Arons gamla cykel och hans moppe och för de pengarna fick han en ny cykel. Växlarna på hans nya cykel behövde nu justeras lite och detta gjorde att Mats och jag var nere i cykelaffären idag och fick detta fixat. Besöket där slutade med att jag hade en ny cykel med mig hem. Mats tyckte att min gamla som jag köpte för tjugo år sen har gjort sitt och att vi kan ha den som en extracykel här hemma istället. Jag får väl se detta som en förtida födelsedagspresent. Om 1½ månad fyller jag ju så där lite halvjämnt. Gissa hur mycket...

Ikväll har vi lyssnat på Rebecca på Örebro Närradio. Hon och två av hennes klasskamrater från Kalmar fick möjlighet att åka upp dit och vara med på ett hörn. De har nån musikfestival där som håller på idag och imorgon. Vem vet, det är kanske radio som kommer att bli hennes grej nu när hon läser journalistik och media :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygging!
Tack för alla besök hos oss, tyvärr har jag haft lite dålig ork att surfa med - men nu har höstvindarna gett "vind i seglen" så vi kan uppdatera oss om vad Chapman hittar på :)

Hoppas ni får en härlig helg!
/Kramar från oss i norr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...