söndag 6 februari 2022

Skingra tankarna med film...

Jag fick för mig att jag skulle börja kolla på Hobbit-trilogin i helgen. Skingra tankarna. Den finns på Netflix och jag tror bara att jag sett den första och det var väldigt länge sen. Nu har jag sett de två första, men den tredje och sista får bli en annan dag. De är ju ganska så långa, varje film.

Det är ju här man får reda på hur Bilbo Bagger kommer över ringen från början som ung. Det mindes jag inte alls. Inte heller visste jag att Mikael Persbrandt har en roll i tvåan som Beorn. En man som kan förvandlas till en björn. De är verkligen spännande.

Leia

Nu har jag inte bara tittat på film i helgen. Vi har också kommit fram till en lösning för Leia framöver. Vi provar i alla fall, men jag berättar mer om det längre fram 💗🐾

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...