tisdag 8 februari 2022

Nu ska solcellerna upp...

Idag har installationen med solpanelerna nere i Komstad påbörjats. Det känns riktigt pirrigt 🌞 Kommer att bli spännande att se hur våra elkostnader blir framöver. Planen framåt är att vi inom några år ska ha en elbil och då måste en laddstolpe också upp.

Jag hoppas verkligen att de sätts fast ordentligt 😏 De österlenska stormarna är inte att leka med. Då kommer jag att vara nervös... men just nu är jag nog mest nervös för hur det kommer att se ut när det är klart.


Idag har jag också varit och hämtat urnan med Raffes aska hos djurkrematoriet där vi lämnade honom. Jag har inte riktigt bestämt var vi ska gräva ner askan nånstans, men det lutar nog mot att det blir nere i Komstad 💗 Där trivdes han.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...