torsdag 10 februari 2022

Ena sidan klar...

Fredag imorgon! Så himla skönt med ett par dagars ledigt. 

Och hur går det med solcellsuppsättningen undrar ni kanske? 😊 Taket utmed vägen är klart och imorgon ska de upp på andra sidan. Mats kör ner till Österlen redan imorgon bitti då firman är där som sätter upp dem. Jag och hundarna kommer efter att jag slutat jobbet. Ja, jag skriver hundarna för vi har ett njuffesällskap till Leia här hemma till låns 💛 Så skönt att det löste sig och att Leia inte behöver vara själv. Det går väldigt bra med hundarna sinsemellan och "lånehunden" har gjort sig hemmastadd hos oss hur fint som helst. Det är märkligt egentligen hur fort ett djur kan anpassa sig.


Vi fick denna bild skickad till oss av de som sätter upp solcellerna. Jag har varit nervös för hur det kommer att se ut, men det ser bra ut tycker jag. Symmetriskt och det röda taket syns fortfarande.

Då hoppas vi på fint väder så att jag kan fota båda solceller och hundar i helgen 🌞

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...