onsdag 23 februari 2022

Mot västkusten till helgen...

Till helgen ska vi till Göteborg och gå på show och bo på hotell 😊 Så roligt det ska bli. Det var min födelsedagspresent i höstas från Mats. Vi ska se Pernilla Wahlgren. Den har ju fått väldigt bra kritik och ska vara jätterolig så detta ser vi fram emot. 

Jag är ju sån att när jag ska nånstans så måste jag läsa på och kolla på kartor var allting ligger. Jag älskar kartor 😍 Jag har hört eller läst nånstans att det är inte så ovanligt med folk som gillar att studera kartor. Vi är tydligen många som tycker om det. Jag trodde innan att det var jag som var konstig, men det verkar inte så, haha...


Det var längesen vi var i Göteborg så det ska bli väldigt kul att åka dit igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...