torsdag 17 februari 2022

En ledig dag imorgon...

Jag har tagit ledigt imorgon 😊 Tyckte det kan vara skönt att fixa iordning hĂ€r hemma och handla i lugn och ro inför att Rebecca och Fredric kommer. Jag var Ă€ven pĂ„ Blomsterlandet igĂ„r innan de stĂ€ngde och köpte pensĂ©er som jag satt i en kruka pĂ„ trappan. Jag har nog aldrig haft pensĂ©er sĂ„ hĂ€r tidigt nĂ„n gĂ„ng, men jag tyckte det kunde vara fint nu nĂ€r vi ska ha kalas och gĂ€ster i helgen. Den gamla vissna ljungen fick Ă„ka i sopan.


Jag köpte ocksĂ„ en liten minivĂ„reld 🌾 att ha pĂ„ köksbordet. Man blir sĂ„ glad och pigg nĂ€r det kommer in lite nya blommor i huset. TĂ€nk, om tvĂ„ veckor Ă€r det redan mars. Man börjar lĂ€ngta efter vĂ„ren nu pĂ„ riktigt.


Har ni sett Tindersvindlaren pÄ Netflix? Jag kollade pÄ den igÄr kvÀll. En helt otrolig dokumentÀr om en kille som lurat kvinnor pÄ miljontals kronor. Man tror knappt att nÄt sÄnt kan hÀnda.

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

FÄr kanske kolla pÄ den. Har sett att Tindersvindlaren finns pÄ Netflix. Vi kollar pÄ Sweet Magnolias ocksÄ pÄ Netflix. Mysig serie.
IkvĂ€ll blir det Husdrömmar🏠
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...