lördag 12 februari 2022

Även andra sidan klar...

Första morgonrundan vid Gyllebosjön utan Raffe 💗 men första för lånehunden. Hon tyckte det var jättespännande och kollade in stigen ner mot sjön. Vi gick vår vanliga runda för vi ville hem i tid till damernas stafett. Där de tog en bronsplats för övrigt, heja heja 😊 


Nu är solpanelerna även på plats på gårdssidan. Tre dagar tog det ungefär totalt att få upp allting. Det ser bra ut och jag är nöjd😊 Nu är där en stor mackapär uppsatt på väggen i källaren som ska kopplas in av en elektriker. Det känns så himla skönt att mina farhågor att det skulle bli så fult var helt obefogade. Allt ser ut som det ska i mina ögon.


Tänk som det blivit här 🏠 Den största lyxen huset varit med om innan vi tog över, som jag varit med om, var när det drogs in vatten och det gamla skafferiet byggdes om till en toalett. När jag var liten hade vi utedass och en handpump i köket. Nu har vi diskmaskin, tvättstuga i källaren, jordvärme, fiber och nu installation av solceller. Vilken förvandling huset fått sig 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...