måndag 6 september 2021

Second hand...

Då var det måndag idag och ny vecka. Den kommer väl bara att svischa förbi som alla andra veckor gör 😊 Senast torsdag ska månadsbokslutet vara klart, så jag vet vad jag ska göra de närmsta dagarna. Förresten, den där vitlöken som jag skulle visa glömde jag ta med hem igår när vi körde. Retligt, men inget att göra vid det 😠

Har ni varit inne och kollat på Sellpy? För dig som inte vet vad det är, så kan man kalla det en secondhand-affär, fast på nätet. För nån månad sen köpte jag två st bikini-bh´s därifrån. Den ena var helt oanvänd med lappen kvar och den andra var i mycket bra skick. Tillsammans kostade de 190 kr med frakt 😊 Man både sparar pengar och så gör man miljön en tjänst också genom att återanvända. Känns riktigt bra. 

De är väldigt noga med att beskriva hur skicket är på varan. Jag tittar väl mest efter kläder som är som nya/oanvända eller i väldigt bra skick. Känns som det är där man kan spara pengar istället för att köpa helt nytt.


Sellpy hittar du HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...