onsdag 15 september 2021

En halvmil bara sådär...

Jag fick SMS idag att mitt paket från Sellpy finns att hämtas på OKQ8. Jag är så spänd på den där vinterjackan jag beställde. Funkar den att ha till "fint" eller kan jag bara ha den när jag går i skogen med hundarna typ? Den var i väldigt fint skick, så jag tror den kommer att bli kanon. Jag beställde även ett par träningstights från Adidas. De ser jag fram emot 😊

Till helgen ska vi till Öland, men jag tar fritt på fredag och åker tåget upp till Rebecca redan imorgon kväll. Så tar vi oss över till Öland på fredagen när Rebecca jobbat klart och Mats och resten av gänget kommer också senare på fredagen med bil från Skåne. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i Kalmar hela dagen, men det ska bli roligt att ha en dag för sig själv där. Jag ska handla i alla fall till det vi ska äta på lördag kväll. Vi har delat upp måltiderna mellan oss och lördag kväll blev vår lott. 

Tog en löprunda ikväll efter jobbet. Det blev hela 4,8 km. Jag hade inte tänkt att springa så långt, men jag hade inga jobbiga uppförsbackar och då orkar man längre. Tänk  att jag orkar springa en halvmil bara sådär nuförtiden. Bara för 1-1½ år sen var det nästintill otänkbart 💗 Stolt över mig själv faktiskt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...