lördag 25 september 2021

Garderobrens och löprunda...

Annonslänk Elgiganten

Jag och Rebecca tog en löprunda idag när hon jobbat klart. Det blev en runda på nästintill fyra kilometer. Jag är så glad för min Fitbit-klocka. Den är inte så avancerad som Garmin-modellerna som Mats och Aron har men den räcker helt klart för mig. Jag ansluter och startar klockan när jag börjar springa och stoppar den såklart när jag kommer hem 😊 Sen går jag in i appen och kollar in sträcka och tid, kilometertid, höjd, puls, hjärtslag, förbrukade kalorier, steg mm. Kartan är rolig att kolla in. Denna bild tog jag från datorn när jag loggade in där. Man ser samma saker där som i appen, Det skiljer sig bara lite utseendemässigt mellan dem.


Vi sprang ner om våtmarkerna. Det är det blåa man ser på kartan. Där var en del fåglar som vi kollade in. Bl a svanfamiljen vars ungar nu börjar bli stora. Det kom också en jätteflock med tranor flygande över oss. 

Jag har modellen Fitbit Charge 4, men jag ser att det nu kommit en Fitbit Charge 5. 

Annars gick hela förmiddan åt idag till att rensa i våra garderober. Vi började redan igår kväll, men nu är allt genomgånget. Så himla skönt att ha sånt gjort nu när sommarsäsongen är över och vintern snart är här 😊 Vad ska man då göra med det som man inte vill ha kvar? En del lämnar jag i Myrornas lådor som de har utsatta på ett par ställen här i stan. Det som är i ännu bättre skick tar Rebecca med sig till Kalmar och lämnar till något som heter Busfrö. Säljs grejerna vidare där får man en viss procent tillbaka. Busfrö tar inte emot alla typ av kläder så de som blir över tänkte hon sälja genom Sellpy. Bra att hon fixar sånt där 😊 så slipper jag.

Fitbit Charge 5 hittar du HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...