onsdag 8 september 2021

Ett städryck och höstblommor...

Om gårdagens inlägg var av det mer eftertänksamma slaget så är det desto mer upplivat idag 😊 Efter jobbet idag var jag borta en runda på Öspab och köpte bland annat denna bollkryss som hamnat på bordet ute på verandan. Jag köpte även en dahlia som jag planterade i en större terrakottakruka som jag hade här hemma som nu står på trappan. Det blev så himla fint, mer höstkänsla 🍁

Dock får mina pelargoner i amplarna hänga med ett tag till. De är alldeles för fina för att bytas ut till ljung. Ljungen får vänta ett bra tag till...


Månadsbokslutet blev färdigt på jobbet idag och jag tror att det var det som gjorde att jag fick sån energi när jag kom hem i eftermiddag. När vi hade ätit satte jag igång robotdammsugaren så han fick jobba lite, först dammsuga och sen moppa 😊 Han gör ändå städningen lite roligare den där mackapären. Medan han höll på putsade jag fönster. (Ni märker att jag kallar den "han" fastän det är en kvinnoröst som pratar, haha...)





Jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite roligt att ha de här maskinerna som gör vardagen aningen enklare 😊

Du hittar de HÄR och HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...