onsdag 29 september 2021

Löparjacka...

Annonslänkar Runningshop, Ellos

Jag hade tänkt att jag skulle vara med på klubbens löpträning ikväll, men jag hade ingen lust alls efter att vi varit ute med hundarna. Det tar så emot att åka iväg hemifrån när man väl kommit hem efter jobbet. Känner ni också så ibland? Jag vill knappt iväg och handla ens. Försöker att göra det på lunchen eller på vägen hem. Det finns ju både kyl och frys på jobbet som man kan lägga in i om det är något som jag inte vill ha liggande i bilen.

I vintras när löpningen började i januari/februari var det jättekallt vissa kvällar. Jag hade då en underställströja, en tjockare löptröja och ytterst min jättefina löparväst som jag trivs ypperligt i. Denna vintern skulle jag vilja köpa på mig en löparjacka med hel dragkedja. Även en löparjacka i reflex skulle jag vilja ha.



Denna löparjacka i reflex finns HÄR


Denna är ju bara så snygg, och är dessutom anpassad för kallt väder. Finns HÄR

Jag har en rabattkod på 40% på Ellos liggande här. Jag ska kanske ta och passa på och beställa den här jackan 😊 Det är något som jag lärt mig. Det är roligare att träna om man har bra och fina träningskläder, så det är faktiskt något man kan unna sig och kosta på sig 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...