lördag 11 september 2021

Min stora nyhet...

Först... Den 11:e september idag. En speciell dag för tjugo år sen som vi aldrig får glömma 💗

Jag tog fram min egendesignade hundmugg till morgonkaffet idag 😊 Muggen som jag beställde på nätet och som inte var så dyr, men som blev nästan dubbelt så dyr pga frakt och tull 😏 Det är inte ofta jag går på den niten, men den är fin och det finns bara den, haha... så jag får dricka kaffet med andakt.

Den är ett roligt minne att ha i alla fall 💗


Det kommer ner lite regn där ute faktiskt. Det har varit så himla fin höst länge nu så vi får vara glada så länge det varade. Det kommer säkert fler fina dagar. Idag bär det av ner till Österlen. Det blir en kortis där denna vecka, men det är ändå skönt att komma ner där även om det bara är för nåt dygn.

Vad har hänt annars då? Min stora nyhet är att jag fått en fast tjänst på jobbet. Så himla roligt 😊 Jag började via bemanning och gick sen över på ett graviditetsvik, men nu är jag i hamn. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...