söndag 29 augusti 2021

Sallad omgång nr två...

Min sallad omgång nr 2 hade kommit upp så här långt när vi kom till Österlen igår. Ska bli spännande att se hur den kommer att ta sig nu när hösten börjar närma sig.

Jag var ju orolig för mina blommor när vi inte varit där nere på nästan tre veckor, men de hade klarat sig över förväntan. Mina pelargoner utomhus var riktigt gröna och fina och krukväxterna inne i huset var också fina över lag.


Det är så himla roligt att kunna gå ut och hämta egen lök och morötter i landet. När man väl har fått smak på det vill man inte köpa det i affären längre. Till nästa vår vill jag så mer 😊


Imorgon är det fotografering i Arons lägenhet, så vi har varit hos honom idag och hjälpt honom med att bära ner grejer i källaren och att piffa lite. Ja, piffandet var det väl mest jag som stod för 😊 Hoppas nu bara att det blev ett bra piff som gör sig bra på bild.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...