onsdag 18 augusti 2021

I packtagen...

Jag håller på att packa ikväll. Till helgen är det dags för den första hundutställningen på mer än 1½ år. Jag tog fram väskan som jag brukar ha hundgrejerna i och jag fick riktigt tänka efter vad det är jag brukar packa ner. Man glömmer fort 😉 Känns som det är tusen grejer som ska med.

Jag kollade hur vädret ska bli, men det hinner väl ändra sig flera gånger. Utställningen ska vara utomhus, så det får ju gärna vara uppehåll. Till denna utställning bor vi som vanligt i stuga som vi hyr. Vi har hyrt samma stuga i några år nu och det blev samma även i år även om vi inte säkert visste om utställningen skulle bli av. Vi är ett gäng som delar på den. 


Stugan renoverades för några år sen, så den är riktigt fräsch nu.


Då är det redan torsdag imorgon. Veckorna bara rusar förbi. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...