torsdag 26 augusti 2021

Hur har det gått med mina plommon...?

Imorgon bär det äntligen av till Österlen. Vi har inte varit där nere på hela två helger, så nu har jag Komstadabstinens 😊 Det fick bli så då vi för två veckor sen var uppe på Öland och förra helgen var vi i Mullsjö. Jag hoppas bara inte att mina blommor helt vissnat ihop. 

När vi var i Komstad senast var plommonen inte riktigt färdiga. Nu hoppas jag på att de inte är helt övermogna. Jag som hade en vild plan på att sälja plommon utmed vägen i år. Tänk så roligt det hade varit. Mitt lilla plommonträd var ju helt översållat med frukt. Nu ligger väl de flesta på marken kan jag tänka mig 😔 Jaja, så är det ibland. Man kan ju faktiskt inte vara överallt. Jag får väl se imorgon när vi kommer dit.

Bild från nätet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...