tisdag 25 maj 2021

När kommer värmen...?

Vilket ruggigt väder det varit. Det regnade för fullt när jag körde in till Kristianstad idag för att ta min första spruta. Och ja, allt gick bra. Jag hittade dit, anmälde mig och fick stå i kö en stund innan det blev min tur. Sen tog det några minuter hos sköterskan, och sen skulle man sitta där ute i 15 minuter och vänta innan man kunde köra hem. Så skönt att ha det gjort, check på den. Jag känner ingenting i armen än så länge, men jag har hört av andra att man kan bli väldigt öm.


Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Tänkte ta det lite lugnt både ikväll och imorgon, så det blir ingen löpning imorgon för mig. Det var så ruggigt ikväll så att efter maten tände vi en brasa. Så mysigt att sitta där i fåtöljen och se lågorna och känna värmen.  

På tal om värme så undrar man ju när den där sommaren ska komma. Det är riktigt drygt nu att vi har det så kallt. Jag brukar inte känna så, men kroppen längtar efter värme. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...