söndag 30 maj 2021

Morsdag med kanonväder...

Det blev en väldigt skön och avkopplande Morsdag idag 😊 Både Rebecca och Aron var hemma och vi grillade hamburgare till lunch och sen gjorde jag Yayas knäckiga rabarberpaj till fikat, receptet hittar du här. Jag följde receptet förutom att jag gjorde den "the vegan way". Jag använde mig av mjölkfritt smör och havregrädde istället, annars var den enligt receptet. Och, våra egna rabarber från Österlen såklart. Den blev kanongod!

Rabarberpajen med knäckigt kolatäcke

Vädret har ju verkligen visat sig från sin bästa sida idag. Så varmt och soligt det varit. Efter lunchen satte vi igång vattnet till fallet ner i dammen, så nu är det också gjort. Extra kul att alla var hemma när vi gjorde det. En happening här uppe i skogen, haha...

Då väntar en ny arbetsvecka runt hörnet. En vecka närmare semestern, fyra veckor kvar 💖

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...