måndag 24 maj 2021

Silverbröllop i år...

Då är det dags för första sprutan imorgon. Känns skönt att vaccineringsprocessen är igång. Andra sprutan har både Mats och jag inbokad den 2 juli. Konstigt att vi lyckades pricka in samma dag 😊 men väldigt praktiskt. Vi har semester den veckan, men vi är väl antagligen nere på Österlen så att ta sig till Kristianstad blir ingen uppoffring precis.

Samma semestervecka har vi en högtidsdag att fira. Då firar vi faktiskt silverbröllop. Den 29 juni 1996 gifte vi oss. Tänk vad tiden gått fort, hela 25 år. Vi har inte bestämt än vad vi ska göra den dan, men det hade varit roligt att åka iväg nånstans. Det blir inget långt iväg, men vi måste såklart hitta på nånting. Vi får väl se var det landar.

Jag letade efter nån bild på oss, men jag hittade ingen så här snabbt och lätt. Jag får in i gömmorna och se om jag hittar nån 😊

Ja, vad händer annars i veckan? Inte mycket mer än jobb, men till helgen kommer Rebecca hem då hon ska på bröllop. Jag satt precis och räknade också på veckorna. Fem arbetsveckor kvar till vår första semestervecka. Nu börjar man längta. Det ska bli så skönt med ledighet efter denna galet hektiska vinter på jobbet. Lite värme hade heller inte varit helt fel 🌞

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...