fredag 7 maj 2021

Fredag och ny helg...

Vad härligt att det är fredag. Det är nåt speciellt. Det är nog banne mig veckans bästa dag 😀 Dessutom bjöds det på tårta till eftermiddagsfikat på jobbet så det kunde inte bli bättre, haha...

Jag och hundarna var ute en kort stund i trädgården nu ikväll. Jag plockade upp lite gamla löv runt dammen, och nu såg jag äntligen näckrosens blad precis under vattenytan. De är på väg upp 💗 Det är så fint med näckrosen och jag var lite orolig att den inte hade klarat vintern för jag har inte sett till några blad, men nu kommer de. 

I mitten av dammen kan man skymta ett blad precis under vattenytan

Jag har mycket jag vill hinna med i helgen. Jag vill kamma hundar, göra färdigt runt dammen och vattenfallet, städa huset. Ja, och så måste jag jobba lite också i helgen. Så mycket mer kommer jag nog inte att hinna med och knappt det för jag ska ha "cateringfirma" också för Mats och Aron som ska hjälpa en god vän till oss med att lava och fixa en stenmur. Så jag kommer att ha fullt upp 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...