lördag 7 november 2020

Rensa kontoret...


Vi hade egentligen tänkt att åka till Komstad denna helg, men vi ändrade oss då vi tyckte att vi hade lite att göra här hemma. Jag har börjat att rensa i vårt kontor, då jag har tagit hem grejer från jobbet för att rigga en bra kontorsplats här hemma. Där har varit väldigt dålig "feng shui" i vårt kontor kan jag säga, haha... men jag ska fortsätta imorgon. Där är så mycket pärmar med bokföring från när vi hade gården och det mesta av det kan vi kasta nu. När vi flyttade hit blev mycket bara inkastad där, så det behöver verkligen gås igenom.

Det är skarpt läge på jobbet nu. Vi SKA jobba hemma om det är möjligt. Jag har varit på jobbet de senaste dagarna, men bytt plats till ett ensamt rum. Jag kan inte göra allt hemma då vi inte har fiber och vi är mitt uppe i månadsbokslut, men nästa vecka ska jag nog kunna jobba hemma lite mer. Allt beror på vilka arbetsuppgifter jag ska göra. Går allt enligt planerna får vi hem fiber nångång i mars/april.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...