mÄndag 30 november 2020

Julklappar...

Idag slutade min kollega Anette 😔 SĂ„ trist dĂ„ vi kommit sĂ„ bra överens, men vi lovade varandra att vi ska hĂ„lla kontakten. Det Ă€r lĂ€tt att sĂ€ga, men svĂ„rare att hĂ„lla dĂ„ tiden oftast rinner ivĂ€g och alla har sĂ„ mycket om sig och kring sig men viljan finns dĂ€r i alla fall. Jag ska ringa henne nĂ€sta vecka och höra hur det gĂ„r pĂ„ nya jobbet.

Jag har hĂ€mtat tvĂ„ julklappar idag som jag bestĂ€llde hĂ€romdan. En blev bra och en mindre bra. Den som blev mindre bra, dĂ€r fĂ„r jag tĂ€nka om. Jag kan inte avslöja för mycket hĂ€r, sĂ„ nog om det 😂... Sen har jag bestĂ€llt en sak eller rĂ€ttare sagt tvĂ„ saker som blir en julklapp till mig sjĂ€lv. Det Ă€r  nĂ„nting som jag har velat ha lĂ€nge, men som jag har varit för snĂ„l för att köpa. Nu under Black Friday var de nedsatta 50%, sĂ„ dĂ„ passade jag pĂ„. Men som sagt, jag ska visa de sen.

Raffemannen 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...