fredag 27 november 2020

På spåret...

Mitt fina luciatåg

Det känns så bra att jag redan är i fas med julklapparna. Det är någon ytterligare, men i det stora hela är jag klar 😊 Jag brukar aldrig vara ute i god tid så detta är väldigt ovanligt för mig, men nu vill jag inte ut i några affärer utan handlar allt på nätet istället.

Så skönt att det är fredag och ikväll är det premiär på en av våra favoriter, nämligen På spåret. Det missar vi inte, så då sitter vi bänkade 😊 och chipsen är inhandlade. Så det blir riktigt fredagsmys ikväll... Säger man det fortfarande? 

Tog en bild på mitt fina luciatåg. Den hamnade på sin vanliga plats i köksfönstret även om jag tänkt att jag skulle ändra lite i år, men det blev precis som det brukar. Kanske bäst så 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...