tisdag 3 november 2020

Ett år äldre idag...

Jaha, då har man blivit ett år äldre 😉 Mina planer för idag blev ju helt omkullkastade då det kom nya coronarestriktioner förra veckan. Som tur var hade jag inte bokat något. Min tanke var att jag och Mats igår efter jobbet skulle åkt till Karlskrona och bott på hotell där till idag. Vi hade kunnat gå där och strosa, shoppa och äta nåt gott idag innan vi skulle åka hem igen, men som sagt, det var ju inte alls aktuellt som läget är nu.


Vi hade båda tagit ledigt idag, så istället för att åka till Blekinge åkte vi ner till Österlen istället. Ett säkert kort 😊 och det blev ju minst lika bra. Vi åt en kanongod pepparbiff igår kväll med rödvin till 😊 Jättefina presenter fick jag också av familjen. Två av dem var träningsrelaterade, haha...  En träningsväst som jag önskat mig. Det är skönt att ha något varmt uppe om kroppen när man springer nu när det börjar bli kallt. Sen fick jag också en stålvattenflaska med mitt namn på, och en blomstergrupp som jag ställt ut på trappan. Så fina presenter 💗


Det blev en enkel och bra födelsedag idag utan några måsten 💗 vilket passar mig perfekt. Vattenflaskan är redan invigd. Det blev ett trekilometers löppass ikväll.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...