torsdag 19 november 2020

Köksplanerna klara...

Jag brukar inte tänka på julklappar så långt före jul, men jag har faktiskt börjat fundera på det så smått alla redan. Denna jul blir ju inte som den brukar och det mest troliga är vi, familjen, firar julen på Trolle Hill. Även om inte julklappar är så viktigt längre, så är det ändå roligt att ge nåt till varandra 😊

Vår julklapp blir ett nytt kök 😍 Ja, nu är det bokat och klart även om det inte kommer upp förrän i januari. Det kommer att svida i börsen, men det är ett kök vi vill ha och Trolle Hill förtjänar ett fint kök, haha... Det är bara att betala och se glad ut, men det är ju därför man sparar och gnetar för att vi ska kunna unna oss sånt här. Det ska bli riktigt roligt när allt är klart och det kommer att bli ett lyft för hela huset.

Så här kommer det att se ut. Bild från Ballingslövs hemsida.

Fredag imorgon och jag ska jobba hemma. Jag och mina kollegor turas om att vara på jobbet, även om jag mestadels är där. Annars har vi inget speciellt vi ska göra denna helg. Vi tar den som den kommer 💗


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...