söndag 1 november 2020

Födelsedagsbukett...


Jag fick en något för tidig födelsedagsbukett idag av min svärmor. Jättefin bukett med höstiga färger som jag tycker så mycket om 😊 Jag kan förstå de som abonnerar på en bukett levande blommor varje vecka. Det gör sån skillnad när man kommer in i ett rum.

Vad har hänt annars idag då? Vi har gått två rundor med Raffe och Leia. Mats har blåst löv igen 😶 och jag har burit trädgårdsmöbler. En annan sak som jag är inne i nu, det är släktforskning. Det går lite upp och ner, men just nu är det upp. För ett eller två år sen öppnade jag ett konto på MyHeritage, och försöker att hitta och bygga upp ett släktträd. Just nu håller jag på att leta på min morfars sida för där vet jag inte mycket. Det är inte så lätt, får kanske gå en kurs i det nångång, men det är ändå roligt att hålla på och försöka. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...