tisdag 9 maj 2023

Varg här...

Jag fick hjärtat i halsgropen igår när jag såg en filmsnutt på FB på en varg bara ett par kilometer hemifrån oss. Jag vill inte ha någon varg här 😔

Bild från nätet

Jag ser framför mig att det står en varg här på vår tomt när jag ska gå ut och natta hundarna i hundgården. Så ni kan tro att jag pratar högt och sveper runt med pannlampan när vi går ut i mörkret.

Nåja, nog om det. Jag var iväg på återbesök med Leia idag hos veterinären. Hennes öron var jättefina. Ingen tillstymmelse till någon svamp eller bakterier. Skönt att ha detta iordning inför helgens hundutställning. 

Nu har jag fastnat i soffan och kollar på första semifinalen av Eurovision. Vi får väl hoppas på att Sverige kommer med till finalen på lördag 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...