söndag 7 maj 2023

Nu är de rena och fina...

Det ligger två utslagna hjältar här på hallgolvet 😊 Vi åkte bort till hundarnas uppfödare redan tidigt i förmiddags för att göra hundarna fina inför utställningen som jag anmält dem till nästa helg. Så nu är båda två rena, genomkammade och tillputsade. 


När vi kom hem för en stund sen bara däckade de helt. Det tar på krafterna att bli fin och att träffa alla släktingarna 😍 Jag brukar kallar Leia för pandemihunden. Hon har inte varit ute på en utställning sen vintern 2020, precis innan pandemin slog till. 

Jag var också och tog den första TBE-sprutan idag. Så nu ska jag ta nästa om en månad. Ibland kan man se att där är jättelång kö till de där bussarna, men det var det inte idag. Jag hade dessutom laddat ner deras app så då ankomstregistrerar man sig direkt när man kommer dit och då får man ett könummer. Smidigt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...