måndag 29 augusti 2022

Sjukstuga...

Vi har sjukstuga här hemma. Mats har testats positivt för Covid. Jaja, det var väl bara en tidsfråga innan vi också skulle drabbas. Jag känner mig som vanligt och har jobbat hemma idag och ska göra så imorgon också. Vi får väl se hur det blir längre fram i veckan. På fredag har jag inbokat hälsokontroll med jobbet. Det hade ju varit typiskt om jag skulle missa det.

Denna veckan blir Cindy 12 veckor. Monstervalpen har blivit hennes nya namn, haha... 😀 Fast på denna bild ser hon ut som en liten ängel 💗


Det dök upp en genialisk trädgårdsgrej i mitt flöde. En hjulhacka. Den hade varit perfekt här hos oss som har så mycket grus/singelytor att hålla efter. Just nu är där jättemycket ogräs på baksidan. Vi har en liten harv till vår fyrhjuling som Mats kör med emellanåt, men där inte den kommer åt hade denna hackan varit perfekt. När jag kollar på nätet ligger priset kring 2500 kr så den är ganska så dyr, men det kan det vara värt. Sen finns det andra tillbehör också att köpa till om man vill det bl a en kupare och en kantskärare.

Bild jag hittade på nätet

En sån får det nog bli här 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...