måndag 8 augusti 2022

Är hösten redan här?...

Leia börjar mer och mer acceptera den lilla. Imorse ville hon t o m leka med Cindy. När Leia gör ett litet språng mot Cindy så kastar sig Cindy direkt på rygg med benen rätt upp i vädret 😊Allt för att visa "-Jaja, det är du som bestämmer" 💗

Det är väldigt roligt och intressant att sitta och studera deras kroppsspråk gentemot varandra.


Nu har jag en pulled beef i ugnen som vi ska ha till lunch. Sen tror jag att jag kör en sväng till Ikea som jag skrev om igår. Då har Cindy fått mat igen och man har några timmars resprit till nästa mål. Under valpens första månader är det lite mer passande med måltiderna. Ända tills de äter två gånger om dagen. 

Värmeljushållare på Ikea


Blockljushållare på Ikea

Fy, så ruggigt det var igår kväll. Vi satte en brasa och jag tände en massa ljus här. Det blev riktigt mysigt, men det kändes som september istället för i början av augusti. 


💗



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...