onsdag 24 augusti 2022

Yoga och rumsren-snack...

Jag är precis hemkommen från ett yogapass. Det är löpträning idag onsdag, men vi hade faktiskt ett yogapass som var riktat mot löpträning. Det var väldigt bra 😊 Nu blir det en paus för mig med löparklubben och det blir padelträning istället sex onsdagar framåt.

Nåt helt annat. Måste berätta att Cindy inte råkat kissa inne sen slutet på förra veckan. Känns riktigt bra. Leia var extremt duktig. Hon var typ rumsren direkt när hon kom hem åtta veckor gammal. Jag tror hon kissade inne en gång. Det var allt. Jag har varit jättenoga nu med Cindy att ta ut henne direkt när hon lekt, sovit, ätit, you name it. Hon har varit duktig också, men kissat inne ett antal gånger fastän hon typ precis pinkat där ute. Men som sagt, nu har det gått nästan en vecka så hon har väl börjat få kläm på det nu 💗


 Jag måste tipsa om en serie på Netflix som jag börjat kolla på. Den heter Manifest. Jag har bara sett fem avsnitt än så länge, men den är riktigt spännande. Kan rekommenderas 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...