måndag 1 augusti 2022

Framme på Öland...

Bilfärden upp till Öland idag gick bra, och vi var framme lite innan lunchdags. Jag gick runt och vattnade allting direkt när vi kom då allt är så himla torrt här. Annars har vi inte gjort så mycket. Mest legat och slappat i varsin solsäng. Skönt att kunna göra det nån gång också. Jag tog med bok nr 2 av De sju systrarna och nu är jag på slutklämmen med den. Måste beställa nr 3 och 4 i pocket. 


Leia kom också till ro efter ett tag. Vädret har varit soligt och varmt även om det blåst en del. 


En tur ner till Mörbylånga hamn blev det dock idag då Mats ville simträna. Han hade kollat in att det fanns bojar utlagda i en bana som man kunde använda. Så medan han simmade runt där gick jag och Leia en runda. Sen satte vi oss och väntade tills han var klar. Jag har tagit med mina löpgrejer hit så imorgon tänkte jag ta en runda.


Vi får se vad vi hittar på imorgon. Jag tror att det blir en runda bort till min favvokeramikbutik i Resmo. Det blir nästan alltid en sväng bort där jag är här 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...