onsdag 3 augusti 2022

Hemma igen...

Tyvärr blev det bara två nätter på Öland denna semester. När vi planerade vår semester och bokade in att vi skulle vara på Öland denna vecka var det bara på planeringsstadiet om det skulle bli någon valp för oss vid denna tiden. Tiken ska löpa i rätt tid, de ska bli dräktiga och sen ska det dessutom födas friska valpar också 💗 Det är mycket som kan gå fel, men nu hämtar vi hem Cindy på fredag. Så roligt det ska bli.

Att vi åkte hem idag och inte imorgon berodde också att Mats fått en tid hos en massör redan imorgon förmiddag. Det är inte så lätt att få en tid nu mitt i semestertider så han fick ta den tid som erbjöds och så fick vi anpassa oss efter det helt enkelt.

Innan vi åkte hem idag var Mats uppe på taket och sprutade Grön-Fri. Känns nervöst när han är så högt upp. Jag hade inte klarat att stå där uppe...


Imorgon ska jag planera inför Cindys hemkomst. Jag ska iväg och köpa lite leksaker till henne. Leia var ganska bra på att bita sönder allt när hon var liten så det finns liksom inget "hundleksakslager" här hemma 😊 Jag ska också kolla på hundförsäkring ikväll. Jag har alltid haft Agria till mina hundar, men det skadar inte att googla och jämföra med andra bolag, tänker jag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...