fredag 2 september 2022

Ett livstecken...

Äntligen ett livstecken från sjukstugan här hemma 😊 Mats är bättre nu, men jag blev dålig i onsdags kväll och är rejält förkyld nu. Jag tog covidtest, ett snabbtest som vi hade hemma, i onsdags men det visade inget. Kanske det var för tidigt, men jag har i alla fall en rejält rivig hosta. Jag nyser och näsan rinner som en kran och jag är inte helt feberfri heller.

Så igår och idag har jag inte jobbat. Det är faktiskt mina första sjukdagar på jag vet inte när. Kanske tio år sen sist. Varför får man alltid dåligt samvete om man är hemma? Jag får det i alla fall.


Så nu hoppas jag bara att man är frisk till på måndag och ny arbetsvecka. Jag missade ju min första padelträning i onsdag. Så himla typiskt, men jag får försöka ta igen det nu på onsdag. Då ska jag väl förhoppningsvis kunna vara med 😊

Jag har inte orkat göra så mycket de här dagarna mer än att läsa så idag läste jag ut bok nr fyra av De sju systrarna. Nu måste jag skaffa hem nr fem, sex och sju också. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...