onsdag 28 september 2022

Leia opererad igen...

Jag har varit lite dålig på att skriva här på sistone, men just nu känns det som att det händer absolut ingenting som är värt att skriva om. Man kör till jobbet, man kommer hem, lagar mat, är med hundarna. Och så spelar jag padel två gånger i veckan. Så ser mina veckor ut... Kan sammanfattas på två rader, haha 😊

Igår var dock lite annorlunda för då blev Leia opererad för andra gången i sin trampdyna som hon varit så öm i och haltat av. Den ömmande trampdynan har av någon orsak blivit missformad så hon har gått på en bit av trampdynan som man inte ska gå på och det är den biten som nu är helt bortopererad. Hon blev ju opererad även i somras men då togs inte hela den här biten bort utan veterinären tog bara bort en förhårdnad inuti då han trodde det var orsaken till hältan. Nu blir det en klassisk "gör om, gör rätt" och så hoppas vi verkligen på att detta blir bra 💗


Så jag har faktiskt varit ledig både igår och idag. Tyckte att jag ville ha lite koll på Leia nu när hon är nyopererad. Dessutom har Cindy varit hos uppfödaren också sen igår så det har varit extra lugnt här hemma. Både för mig och för Leia 😊 men jag hämtar hem henne idag för imorgon ska jag iväg till jobbet som vanligt  och de får vara ute i hundgården tillsammans.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...