fredag 16 september 2022

Arbetsveckan avslutades med hälsoundersökning...

Denna fredagen har jag längtat efter. Förra helgen blev det ingen ro och vila alls i och med valet och arbetet kring det så denna helg ska jag bara ta det lugnt. Efter jobbet idag körde jag hem och rafsade snabbt ihop lite av varje, lastade hundarna och körde ner till Österlen. Mats var redan här.

Det är det bästa med hela helgen, att komma hit på fredagen och veta att man har en hel ledig helg framför sig, laga lite god mat, tända några ljus, lägga sig i soffan och kolla på en film. Sen vi skaffade Cindy blir det lite si och så att lägga sig i soffan, men den tiden kommer snart igen 😊

Jag hörde att det är Sillens dag imorgon inne i Simrishamn. Jag får se om vi åker dit, men jag tror det knappt. Jag tänkte faktiskt ge mig på mitt första löp-pass sen vi hade covid. Jag ska ta det försiktigt och får se om jag orkar mina vanliga fyra km eller det får räcka med den ännu kortare slingan. På tal om träning så var jag på hälsoundersökning med jobbet idag. Vi har det vartannat år. Alla värden höll sig inom riktlinjerna så det känns riktigt bra och hörseln var också bra💛

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...