fredag 30 september 2022

Uppdatering om Leia...

Här kommer en liten uppdatering hur det går med Leia nu efter operationen 💗 Igår kväll la jag om såret första gången efter operationen. Det känns alltid nervöst om jag ska få på ett nytt bandage så det sitter bra och viktigast av allt, att det sitter fast ordentligt. Såret såg fint ut och jag tror att jag fick till bandageringen bra. Utmaningen är ju att det inte blir för stor klump för det måste få plats i ytterskon som jag har på henne. 


Dessa har jag köpt till henne och använder nu.

Veterinären sa till mig att det får inte bli blött för då måste jag byta bandage. Bara det är ju en utmaning med allt detta regn och blöta som kommer nu. Så skon som jag har på henne är guld värd, annars vet jag inte hur det skulle gå till. Att ha en plastpåse runt tassen är ohållbart i längden. Det hade aldrig funkat en hel dag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...