torsdag 29 september 2022

En ny hobby...

Jag har hittat en ny hobby 😊 Jag spelade pĂ„ V75 i lördags och sĂ„ himla roligt det var. Jag har aldrig gjort det innan sĂ„ jag Ă€r helt novis. Satt och kollade pĂ„ ATG Live pĂ„ tv och rĂ€ttade mina rader. 

Det blev en snackis pĂ„ jobbet om det hĂ€r med spel förra veckan och jag fick nys om en "butik" som sĂ€ljer butiksandelar sĂ„ genom den köpte jag tvĂ„ andelar som inte kostade sĂ„ mycket. Nu vann jag sĂ„klart inte nĂ„gon storkova, men nĂ„gra fĂ„ kronor blev det med betoning pĂ„ fĂ„. Kunde ju gĂ„tt bĂ€ttre nĂ€r raderna Ă€r gjorda av proffs kan man tycka, haha... 😊 men nu har jag fĂ„tt ett hum om hur det funkar i alla fall.

SĂ„ igĂ„r nĂ€r jag var ledig satt jag och lĂ€ste pĂ„ om hĂ€star och kuskar och satte ihop min egen spelkupong till denna veckans V75 pĂ„ lördag. SĂ„ dĂ„ fĂ„r vi se hur det gĂ„r 😀 Förmodligen gĂ„r det inte alls, men man vet aldrig. Nu ska ni inte bli oroliga att jag kommer att drabbas av speldjĂ€vulen för det kan jag garantera att jag inte kommer att göra 💕

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...