måndag 12 september 2022

Det blev en lång dag igår...

Det blev en lång och intensiv dag igår när man jobbade som röstmottagare. Vi jobbade i 3-timmarspass under dagen och sen kl 20 när valet var slut var det rösträkning som gällde. Vi hade bra flyt i vår vallokal och var klara redan vid halv tolv på natten 😊 Fastän det inte blev så sent som jag trodde tog jag ändå lite sovmorgon imorse och var på jobbet vid halv nio. Skönt när man kan göra så.

Direkt efter jobbet hade jag och några kollegor bokat två padelbanor borta på Paco. Så himla kul att vi gör något tillsammans så här. Det blir en väldig gemenskap. Sen på onsdag är det padelkurs igen 😊 Jag kom på att jag har inte berättat nånting om hur mitt och Mats mående är efter coviden. Förra veckan när vi började jobba var vi trötta. Mats har varit tröttare än vad jag har varit. Jag har däremot varit hes och haft lite ont i halsen från och till. Jag är fortfarande hesare än vanligt, men det är mycket bättre nu och hostan är också borta.

Ikväll när vi spelade padel kändes det som vanligt faktiskt. Kraften är tillbaka. Förra veckan när jag var på padelkursen var jag betydligt svagare. Så skönt när det gått åt rätt håll 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...