söndag 29 mars 2020

Snö imorse...

Hu, vad kallt det varit idag, och inte så lite paff blev man imorse när det var vitt av snö ute. Var kom det ifrån, när det var 12 plus igår 😕 Inte så mycket uteaktivitet som igår har det blivit idag, men jag tog en stunds kamning av hundarna i eftermiddag. Jag hittade en hörna där solen strålade in mellan träden och med lite lä också.

Dessa blev över när vi ätit klart. Jättegoda, de ska jag göra flera gånger
I förmiddags var det dock full aktivitet i köket. Jag gjorde en potatis- och linssoppa till lunch, och sen bakade vi även små bullar till soppan. Jag hade ingen jäst hemma, men jag hittade ett enkelt recept på nätet, HÄR. Jag höll på att glömma bullarna i ugnen, men fick ut dem i sista stund, haha.... 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...