torsdag 12 mars 2020

Inställd hundutställning...

Då kom beskedet idag att den stora hundutställningen i Malmö sista helgen i mars blir inställd. Ja, där flög 500 kr sin kos 😏 men det var ju väntat att det skulle bli så. Trist för de som anmält flera hundar, jag har ju bara anmält en. Vi blev också uppmanade på jobbet idag att kontrollera hemma så att det funkar att koppla upp sig så att man kan jobba hemifrån om det skulle bli nödvändigt. Jag har försökt att jobba lite hemifrån förut, men det går trögt och är svårt på en liten laptop, men i nödfall så.

Ja, det är verkligen mycket som händer just nu. Man vet inte riktigt hur man ska förhålla sig till det hela. Det börjar mer och mer kännas som man är med i en science fiction-film...

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Ja detta är läskigt tycker jag. Igår ställde min bror och hans sambo in en resa till Gran Canaria och mina föräldrar skulle gått på Falkenbergs revyn ikväll men de avbokade. Nu gäller det att vara rädd om sig och de sina.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...