torsdag 5 mars 2020

Rena fönster...

I eftermiddags kom det ett sms till mig att våra fönster var putsade och klara. Jag visste inte exakt att de skulle göra det idag, bara att det skulle bli nån gång denna veckan. Det ser kanonfint ut och de hade även tagit de övre fönsterna på baksidan. Jag fick den uppfattningen att de bara skulle ta det de nådde utan stege, men det var ju bara positivt att de också blev putsade. Nu blir det ju spännande och se om det bara blir 212 kr som säljaren sa. Efter denna första gång ska jag nu få en bedömning vad det kommer att kosta framöver. 

Då var det redan fredag imorgon. Det är helt galet vad veckorna går fort. Nu är det början på månaden, så då är det månadsbokslut som gäller för mig på jobbet. Denna veckan är det faktiskt tio månader sen jag började. Det känns skönt att inte känna sig "ny på jobbet" längre, haha...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...