måndag 1 juli 2019

Semester...

Min hortensia är fortfarande lika fin
Oj, vad det gått många dagar sen jag skrev här senast. Vad har hänt då? Min första semestervecka... I onsdags jobbade jag, torsdagen fick vi ner till Österlen och kolla till det där, i fredags var jag och Mats på Torsjö Live (biljetterna jag vann 😊). Vädret var ju helt perfekt även om det blev ganska så kyligt ju senare det blev. Titiyo var bäst, tyckte vi, följt av Smith and Tell 😊 

Sen i lördags var det dags för vår årliga kusinträff på min släktjsida. Denna gången var vi i Lomma hos min kusin som bor där. Sen igår söndag var vi bara hemma och pysslade med allt möjligt. Mats började rengöra taket på huset. Det blev så himla fint när mossa och annat smuts kom bort. Så det har inte varit nån lugnt program förra veckan, även om man såklart gör allt i sin egen takt.

Denna vecka är där en del bestämt, men jag försöker att boka in så få saker som möjligt. Då trivs jag bäst. På onsdag ska jag i alla fall iväg med Raffe till veterinären. Jag ska kolla hans öron då han har så mycket klet och smuts i öronen. India hade också det, och jag fick ett specialmedel till henne, så antagligen blir det likadant med honom. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...